Sosyal Medya’da Esenyurt Eskortlarına Yer Var Mı

harika bir Instagram

Instagram veya diğer sosyal medya platformlarında eskort profilleri için bir yer var mı? Cevap kesinlikle “EVET”, ancak bazı koşullar altında. Profesyonel bir eskortsanız ve kişisel web sitenizin ötesine geçip kendinizi tanıtmak ve doğru türde ilgiyi kendi yönteminizle çekmek istiyorsanız, Instagram’a girip kişisel bir marka yaratmak bu yönde atılacak ideal ilk adımdır.

Kişisel Escort Markalaşması Nedir?

Kişisel markalaşma temel olarak kendinizin, özelliklerinizin, sizi özel kılan ve sizi kalabalıktan ayıran şeyin bir resmini çizmek anlamına gelir. Kişisel markalaşma yaratmak için takip edilecek anahtar kelime ” TUTARLILIK “tır.

Başkaları tarafından nasıl görülmek istediğinizi belirlemeli ve bu imaja bağlı kalmalısınız, her paylaşımınızda ve her hikayenizde bu imajı aklınızda tutarak paylaşım yapmalı, belirli bir renk şemasına ve paylaşım yapacağınız belirli konulara saygı göstermeli ve tüm paylaşımlarınızda bulunması gereken belirgin bir üsluba sahip olmalısınız.

Bir ESCORT neden bunu yapsın?

Kendi Kişisel Escort Markanıza sahip olmak :

· Aktif olduğunuz sektördeki (bu durumda eskortluk sektöründe) konumunuzu yükseltmenize yardımcı olur

· Ücretlerinizi artırmanıza yardımcı olur (bu nedenle amaç daha fazla para kazanmaktır)

· Müşteri kitlenizi daha iyi seçmenize yardımcı olur (daha yüksek, daha iyi ve daha zengin bir müşteri kitlesini hedefler)

· Kendinize bir isim yapmanıza ve bir profesyonel olarak tanınmanıza yardımcı olur (markaları ücretli reklamlara çeker).

Kişisel markanız KİMLİĞİNİZDİR ve HİKAYENİZİ anlatmalıdır! Bu yüzden özgün olun, etkilemeye veya rol yapmaya çalışmayın, kendiniz olun, bir plan yapın ve ona sadık kalın.

Adım Adım Instagram Planınız:

Adım 1 – Instagram Biyografiniz

Bu sizin kartvizitiniz, takipçilerinizin profilinize girdiğinde göreceği ilk şey, bu yüzden onu önemli kıldığınızdan emin olun.

Aklınızda bulundurmanız gereken bir üçlü var: Profil Fotoğrafı – İsim – Biyografi.

Profil Fotoğrafı

Sizi çok özel kılan ve kişiliğiniz hakkında bir şeyler anlatan bir profil fotoğrafı seçin. Eğer açık havada olmayı seven, eğlenceli ve pozitif bir insansanız, doğada çekilmiş, gülümsediğiniz ve tamamen doğal ve sevimli göründüğünüz bir fotoğraf seçin.

Eğer parti tutkunuysanız ve etrafınızın insanlarla çevrili olmasından hoşlanıyorsanız, partide eğlenceli, keyifli ve keyifli göründüğünüz hoş bir fotoğraf seçin.

Eğer tamamen zindeliğe önem veriyorsanız ve vücudunuzun sizin tapınağınız olduğuna inanıyorsanız, spor kıyafetleri içinde, mutlu ve kendinize güvenen bir profil resmi seçin. Sizi temsil eden, gerçek sizi %80 oranında gösteren, özel günlerde olmayı seçtiğiniz versiyonunuzu değil bir şey seçin.

İsim

Instagram adınız KOLAY olmalı: söylenmesi, yazılması, hatırlanması!

Takipçilerinizin sizi bulabilmesi için net, basit, okunması ve bulunması kolay bir kullanıcı adı seçin. Aradığınız kullanıcı adı alınmışsa, benzersiz kılmak için ona bir şeyler ekleyebilirsiniz.

Biyografi

Instagram, takipçilerinize kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve onlar için neler yapabileceğinizi anlatmanız için 150 karakterlik bir alan sunuyor. Net ve öz olun ve bu alanı akıllıca kullanın. Ve kişisel eskort web sitenize bir bağlantı koymayı unutmayın!

Adım 2 – Siz kimsiniz?

Instagram’da kendinize özel bir eskort markası yaratmak istiyorsanız şu soruyu cevaplamalısınız: siz kimsiniz ve ne iletmek istiyorsunuz? ve sonra tüm paylaşımlarınızda bu cevaba sadık kalın. Takipçilerinize kendinizi nasıl sunmak istediğinizi belirledikten sonra, her yeni paylaşım, karusel, hikaye veya reel oluşturduğunuzda, bunun Instagram’da kendiniz için yarattığınız görüntüyle uyuşup uyuşmadığını düşünün.

Bu konuda size yardımcı olmak için Instagram Fotoğrafınızı düşürebileceğiniz beş ana özelliği veriyoruz: Samimiyet söz konusu olduğunda, kendinizi şöyle tanımlayabilirsiniz: gerçekçi, neşeli, gerçek, arkadaş canlısı veya duygusal; heyecan söz konusu olduğunda, kendinizi şöyle tanımlayabilirsiniz: cesur, hayal gücü geniş, bağımsız, canlı; yeterlilik söz konusu olduğunda, kendinizi şöyle tanımlayabilirsiniz: zeki, kendine güvenen veya güvenilir; gelişmişlik seviyeniz söz konusu olduğunda, kendinizi şöyle tanımlayabilirsiniz: kadınsı, çekici, göz alıcı; ve sertlik seviyeniz söz konusu olduğunda, kendinizi şöyle tanımlayabilirsiniz: açık hava tutkunu, doğa aşığı veya sert.

Adım 3 – Bir Ruh Hali Panosu Oluşturun

Oraya, takipçilerinizin Instagram içeriklerinizi gördüklerinde hissetmelerini istediğiniz şeyi koyun – heyecan, arzu, mutluluk, ihtişam veya rahatlık olabilir. Sizi en iyi şekilde temsil eden alıntılar ve kelimeler ekleyin. Daha sonra, size ilham veren veya duygularınızı ifade eden resimlerle ve gönderilerinizde takip edeceğiniz belirli bir renk tonuna sahip resimlerle bir fotoğraf kolajı yapın. Tüm bunları bir araya getirin ve tutarlı, etkili ve iyi hazırlanmış bir kişisel eskort markanız olması için size rehberlik edecek bir ruh hali panosuna sahip olun.

Adım 4 – İçerik temelleriniz nelerdir?

İçerik sütunları, Instagram profilinizde yaklaşmayı seçeceğiniz ana konulardır. Bu şekilde net bir anlatınız olduğundan ve içeriğinizin her yere dağılmadığından, ruh halinize göre herhangi bir konuya yaklaşmadığınızdan emin olursunuz. Bu yüzden bir süre oturun ve düzenli olarak yaklaşacağınız üç ila beş içerik sütununu düşünün. İlgi alanlarınıza bağlı olarak moda, boş zaman/dinlenme, seyahat, yemek, ilişkiler veya belki de kültür/filmler olabilir.

Aklınızda üç ila beş içerik sütunu oluşturduğunuzda, Instagram profilinizde neleri paylaşmanız ve neleri paylaşmamanız gerektiği konusunda genel bir fikre sahip olursunuz.

Adım 5 – Hashtag’ler

Gönderilerinizde doğru hashtag’leri kullanmak çok önemlidir çünkü daha geniş bir kitleye ulaşmanıza yardımcı olur. İçerik sütunlarınıza uyan en popüler hashtag’lerin hangileri olduğunu kontrol edin ve bunları kullanın. Gönderi başına 30’a kadar hashtag kullanabilirsiniz, bu nedenle sizin için en iyi işe yarayan hashtag’leri test etmekten çekinmeyin. Bir Google araması yapın ve 2022’deki en popüler hashtag’lerin hangileri olduğunu ve Instagram tarafından yasaklanan ve kullanmayacağınız hashtag’lerin hangileri olduğunu bulacaksınız.

Adım 6 – Tüm yorumlara ve DM’lere yanıt verin

Takipçilerinizle iletişimde kalın, yorumlarına ve DM’lerine yanıt verin ve onlara gerçek bir insan olduğunuzu, ilişki kurulabilir olduğunuzu ve onlar için orada olduğunuzu gösterin. Ve takipçilerinizin potansiyel müşterileriniz olabileceğini unutmayın!

Bu tavsiyeyi aklınızda tutun ve Instagram Escort Kişiliğiniz için harika bir Instagram Profil Sayfası oluşturun. Günlük gönderiler yaparak ve tutarlı olarak, yalnızca potansiyel üst düzey müşterilerden değil, aynı zamanda sizinle ilişki kurmak ve size reklam için ödeme yapmak isteyen farklı markalardan da ilgi göreceğinizi göreceksiniz.

admin:
Related Post